Assalamualaikum semue..Hii stalker..Welcome to cucu atok blog..X cntik pon blog ni..Kalau boleh follow la ye..;)

Sunday 1 January 2012

Assalamualaikum 2012

Assalamualaikum 2012...

hari ni tahun baru..azam pon kene baru..betol x ? ckap pasal azam..korang dah ade azam ke ?..ape itu azam ? azam is matlamat atau cite2 korg..aku punye azam sempena tahun baru ni nak dapat 6 A+ PMR...lgi 3 dapat B pon oke....ade lagi tapi aku malas nak taip krane bersifat peribadi..secare jujurnye, aku berat hati nak tinggalkan 2011 ni sebenarnya...banyak sebab, antarenye kat tahun ni last aku nak jumpe kawan sejaya aku yg nak pindah tahun ni macam fakh, iffat, awan n laen2..kat tahun ni jugak aku dapat bnyak bende baru yg best2..pahit manis di 2011 semue dah berlalu...aku kene pandang ke hadapan, baru maju...x boleh otak mundur..ape-ape pon, 2012 ni aku akan buktikan yg aku pandai n aku nak azam aku menjadi...xnak stiap exam dpat bawak balik 1 A je...itupon agame..finally, 2012 ni aku akan sambut kedatangannya dengan baik supaye jadi tahun bertuah aku..haha ;p


No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara..2012