Assalamualaikum semue..Hii stalker..Welcome to cucu atok blog..X cntik pon blog ni..Kalau boleh follow la ye..;)

Tuesday 3 January 2012

musim balik asrama...bukan musim durian lagi !!

Assalamualaikum

Hello bro-bro n sis-sis sekalian..ape kabar ?aku tau semua mesti demam kepialu kan sebab nak balik sekolah..korang oke lagi..aku balik asrama..sedih plak nak tinggalkan rumah banglo 14 tingkat aku ni..esok da kene balik dah !pukul 4 ptang, gerak lah..tapi masalah sekarang, kasut hitam ngan baju melayu aku x beli lagi..2011 punye da x muat, maklumlah, membesarkan ..kalau esok x beli jugak pakai selipar la aku gi sekolah..gi surau pulak pakai t-shirt asrama lah nampak gayanye..ni x boleh jadi, ak mesti beli jugak esok..lain semue dah siap packing dah..yg peliknya walaupon ak sedih tpi x sabar2 nak jumpe member2 gile aku..rindu beb..tahun nie PMR pulakk..belajar lagi...dari form 1 smpai form 3 x habis2 dgan belajar..secara jujurnya,stress kot duduk asrama nie..lagi lagi asrama SMK Segambut Jaya...tapi yg pnting skarang, ak nak kalahkan abg sedare ak yg dpat 8A haritu..kali ni aku nak dapat 9 A pulakk..haha..maybe xkan boleh..tapi ,insya Allah..tahun ni ape yg aku dah agak ialah aku akn susah fokus nak belajar..maybe 3 bulan sebelom PMR baru belaja betol2..7 bulan pertame ni main2 dulu..akhir sekali, aku x sabar2 nak balik jumpe kawan2 rapat aku..korang tunggu je aku datang..bye ^_^

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara..2012